منو

رویه ارسال سفارش

  • تلاش ما در اطلس ابزار ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکنه معمولا 90 درصد سفارش ها در همان روز ثبت سفارش ارسال میشه بسته به روش ارسال و مقصد، ممکن از دو تا سه روز کاری بعد از پرداخت طول بکشه تا کالای خریداری شده به دست مشتری برسه.

در صورتی که تهران هستید و ابعاد محصولی که سفارش دادید خیلی بزرگ نباشه سفارش شما در سریع ترین زمان با پیک موتور و با کمترین هزینه ارسال می شه. در صورت بزرگ بودن ابعاد محصول با سواری یا وانت بار براتون ارسال میشه.

در صورت ثبت سفارش تا قبل ساعت 16 روز کاری و انتخاب گزینه تیپاکس سفارش شما در همان روز بسته بندی و تحویل تیپاکس داده می شود. تیپاکس مناسب برای کالاهای با ابعاد کوچیک و وزن کمتر از 5 کیلوگرم است.  

به خاطر فرآیند طولانی و زمان بر پست این روش توصیه نمی شود. ارسال با پست علاوه بر هزینه پست هزینه بسته بندی داره. همچنین دو سه روز کاری فقط زمان می بره تا بسته تون فقط ثبت بشه. 

بارهایی که دارای ابعاد متوسط و برای تحویل آن عجله دارید، میتونید با انتخاب گزینه اتوبوس یک روز بعد از ثبت سفارش تحویل بگیرید. در صورت انتخاب گزینه اتوبوس علاوه بر هزینه کرایه اتوبوس هزینه شهری(پیک از فروشگاه تا ترمینال باربری) نیز اضافه می گردد. 

این نوع ارسال مناسب برای ارسال بارهای با ابعاد بزرگ می باشد. زمان تحویل نهایتا دو سه روز کاری است. در صورت انتخاب گزینه باربری علاوه بر هزینه کرایه اتوبوس هزینه شهری(پیک از فروشگاه تا دفتر باربری) نیز اضافه می گردد.

محصولاتی که دیده اید ...
فیلتر بر اساس شهر محصول
اطلس ابزار
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
اطلس ابزار